Çarşamba


“KİŞİSEL MARKA” ANKETİNE KATIL EĞİTİM KAZAN!...

Pazarlamadünyası.com, Yasemin Sungur ve Eğitişim Kariyer Enstitüsü işbirliği ile düzenlediği “Kişisel Marka” konulu anket çalışmasına katılan 10 kişiye pazarlama, reklam ve halkla ilişkiler eğitim programları ile kariyer koçluğu hediye ediyor.

Yoğun rekabet ortamında rakiplerden bir adım öne çıkarak hedefe ulaşma noktasında önemli bir unsur olan “Kişisel Marka” kavramının ele alındığı anket çalışmasının sonuçları Yasemin Sungur tarafından değerlendirilerek Eylül ayında Pazaralamadünyası.com ziyaretçilerine sunulacak.

“Kişisel Marka” anketine 15 Ağustos 2007 tarihine kadar katılanlardan;

2 kişi Being Marketing Genius eğitim programı,

2 kişi Pazarlamanın Şifresieğitim programı,

2 kişi Reklamcı Oluyorum eğitim programı,

2 kişi PR and the Publicity eğitim programı,

2 kişi Yasemin Sungur tarafından sunulanKariyer Koçluğu / Kişisel Marka Danışmanlığıprogramı kazanacak.

Kazanan 10 şanslı kişisel marka meraklısından bir olmak için önce aşağıda yer alan Yasemin Sungur tarafından kaleme alınan KİŞİSEL MARKANIZI YARATIN!” isimli makaleyi okuyarak “Kişisel Marka” kavramı ile ilgili bilginizi pekiştirmeniz ve sonra ankete katılmanız yeterli…

KİŞİSEL MARKANIZI YARATIN!

“Yeteri kadar nedeniniz varsa her şeyi yapabilirsiniz…”

Hiç yorum yok: